بیوگرافی بهزاد لیتو خواننده و ارتیست جوان

بهزاد لیتو در ۵ اسفند ۱۳۷۰ در شهر اصفهان متولد شده است. این خواننده رپ پس از آشنایی با عرفان در دبی تشکیل یک گروه به نام پایدار را دادند.  او اولین آهنگ خود به نام «کارگردان» را در سال ۱۳۹۰ منتشر کرد و بعد از مدتی از گروه پایدار جدا شد و دلیل آن را نیز پیشرفت بیشتر کارش عنوان کرد. در ادامه بیشتر با بیوگرافی بهزاد لیتو آشنا خواهید شد.

بیوگرافی و عکس های بهزاد لیتو خواننده رپ

بیوگرافی بهزاد لیتو
بهزاد داورپناه خواننده رپ ایرانی تا سن ۱۶ سالگی در تهران زندگی می کرد و سپس به همراه خانواده اش تصمیم گرفتند به دبی مهاجرت کرده و در آنجا زندگی کنند. وی تنها یک خواهر به نام نیکی دارد. آشنایی لیتو با عرفان و عضویت در گروه پایدار تاثیر زیادی در معروفیت وی داشت. سپس به گروه زدبازی پیوست و بخشی از شهرتش را نیز مدیون این گروه می باشد. لیتو در مصاحبه هایش به این نکته اشاره کرده که از سبک خوانندگی Drake خواننده رپ آمریکایی، کانادایی تبار برای ساخت آهنگ هایش استفاده کرده است.

او در گروه پایدار با عرفان، سینا تهی، سوگند، پایا، جی دال، افرا و سرکش همکاری می کرد و در رابطه با جدایی اش از این گروه در جایی گفته است : “من رابطه خوبی با عرفان دارم، جزو صمیمی ترین دوستام هستش تقریبا هر روز همو می بینیم، حتی وقتی گروه پایدار درست شد، من با جون و دلم سعی کردم که گروه بهترین گروه باشه، ولی دیدم سخته برای من تو یه گروه کار کنم و حس کردم تنهایی می تونم بهتر کار کنم، الان هم عضو هیچ گروهی نیستم و دارم روی آلبوم تکی کار می کنم، با عرفان و پایا هم بزودی چند تا ترک با حال ضبط می کنیم. “
نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد